Nowości w POSBistro

Nowości w POSBistro

POSBistro to oprogramowanie do obsługi gastronomii na najwyższym poziomie. Przeznaczone zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm. W pełni funkcjonalne również na urządzeniach mobilnych typu tablet. Z możliwością przyjmowania zleceń z poziomu tabletu, wyświetlania i podglądania zamówień na ekranie zdalnie połączonym, zamontowanym np. w kuchni oraz kontrolowaniem całego procesu za pomocą telefonu komórkowego typu smartfon.

Przejrzysty interfejs pozwala na szybką sprzedaż, obsługę klientów, generowanie niezastąpionych raportów – a to wszystko przekłada się na zadowolenie klienta, zwiększenie sprzedaży i zysków.

Dodatkowo w nowej aktualizacji programu wprowadzono sporo udogodnień, jak na przykład:

  • możliwość płatności za abonament za pomocą serwisów Espago oraz Przelewy24
  • asortyment magazynowy na skalę globalną
  • dodatkowe udogodnienia dla właścicieli franczyz oraz sieci lokalów
  • moduły graficzno-reklamowe widoczne na dodatkowych wyświetlaczach oraz wydrukach
  • nowe grupy towarowe z produktami predefiniowanymi
  • integracje z kolejnymi systemami (KWHotel, upMenu, 360iQ)

Wydawca oprogramowania POSBistro wydając nową wersję programu zadbał o bezpieczeństwo transakcji poprzez wyżej wymienione serwisy Przelewy24 oraz Espago, pozwalając w ten sposób również na ustawienie płatności cyklicznej (comiesięcznej). Co jednak najważniejsze systemy te są wygodniejsze w użyciu, szybsze oraz zapewniają bezpieczne dokonanie płatności.

Właściciele sieci oraz franczyz z pewnością docenią funkcję centralizacji stanów magazynowych. Od tej pory możliwe będzie sprawdzenie z jednego miejsca (komputera) wszystkich prowadzonych przez użytkownika magazynów, a co za tym idzie znacznie łatwiejsze zarządzanie magazynem i kontrolę stanów, nadwyżek oraz zaplanowania ewentualnych przesunięć.

Dla osób dbających o estetykę oraz identyfikację wizualną wprowadzono możliwość dodania i wyświetlania grafiki firmowej zarówno w programie POSBistro, na terminalu, jak i na wydruku faktury.

Przedsiębiorcy, który bazują w głównej mierze na analizach i raportach będą zachwyceni usprawnieniem ich generowania, jak i wprowadzonej nowej puli grup towarowych predefiniowanych. Pozwolą one na na łatwiejsze i szybsze określenie typów produktów oraz pomogą w tworzeniu przejrzystych raportów sprzedażowych.

 

W nowym panelu administracyjnym znalazło się wiele więcej usprawnień, m.in:

  • dodanie nowych raportów (np. raport kierowców, raport napiwków)
  • dodatki biznesowe
  • zniżki globalne i grupy towarowe dla biznesu
  • prosty przegląd urządzeń
  • możliwość przeniesienia płatności do innego urządzenia / lokalizacji
  • możliwość przesunięć magazynowych
  • możliwość zmiany stawi VAT przy wystawianiu korekt magazynowych
  • szybkie kalkulacje
  • optymalizacja wyglądu
  • optymalizacja raportów
  • optymalizacja dodatkowych funkcji raportów
  • optymalizacja funkcji tworzenia pomieszczeń
  • usprawnienie funkcji rezerwacji
  • usprawnienie logiki zniżek
  • usprawnienie szybkości działania aplikacji mobilnej!

Pełna lista wprowadzonych zmian jest dużo bardziej obszerna! Zapraszamy do kontaktu!